General blabla, Uncategorized

Liebster Award

Samaja nomineerde mij onlangs voor de Liebster Award, waarvoor uiteraard heel veel dank en een vreugdedansje genre Hugh Grant in Love Actually. Ik ben er trouwens van overtuigd dat ik dat dansje minstens even goed kan placeren als onze Hugh. Dance-off, iemand?

De Liebster Award is eerder een award voor beginnende blogs, maar aangezien ik vrij recent pas écht begonnen ben met het vlijtig neertypen van wat er door mijn hoofd spookt, neem ik hem met plezier aan.

  • Hoe zou je jezelf omschrijven in 5 woorden?
    • Enthousiast, impulsief, romantisch, lui, gedreven. Sommige van die omschrijvingen zijn wel wat tegenstrijdig, maar da’s dan ook weer ik.
  • 2. Waar ben je bang van?
    • Vogels. Grote, panische angst wanneer er of een hele horde duiven of een gigantische vogel (genre emoe, maar ook al wat groter dan een duif is, eigenlijk) in mijn buurt komt. Sinds kort ook de angst om de lening die we aan gaan gaan niet af te kunnen betalen (wat belachelijk is, aangezien dat allemaal wel uitgerekend is en realistisch bekeken werd).
  • Vul aan: ik zal nooit …
    • Roken. Jamais, nooit niet.
  • Als je iets aan jezelf kon veranderen, wat zou dat dan zijn?
    • Fysiek: mijn buikje en billen een maatje kleiner, aub. Mentaal: iets meer wiskundig en juridisch inzicht, zodat ik mee kan praten tijdens gesprekken over leningen en huwelijkscontracten in plaats van mij af te vragen bij wie ik nu weer langs moet gaan voor meer info.
  • Wat is de eerste blog die je ooit las en bestaat die vandaag nog?
    • Da’s een moeilijke. De eerste blog die ik écht volgde, is die van Erin Napier en die bestaat gelukkig nog. Die lees ik meestal nog voor mijn ontbijt.
  • Ben je ooit fan geweest van iets of iemand?
    • Diezelfde Erin Napier, en Lilith ook. En anders wat crushes op Get Ready!, een acteur of 25 en een Disneyprins of 3.
  • Wat is je favoriete Disney film?
    • Da’s zoals kiezen tussen je kinderen. Mag ik mijn top 3 geven? In willekeurige volgorde: Tangled, Frozen en Beauty and the Beast. Maar oh, door te moeten kiezen mis ik er nog zoveel andere, toffe en eigenlijk ook favoriete films.
  • Gaan dansen tot de zon opkomt of een rustig etentje bij vrienden?
    • Rustig etentje bij vrienden, zonder twijfel. Tenzij op mijn eigen trouwfeest, dan ga ik toch voor dat dansen 🙂
  • Wat is jouw ultieme comfort food?
    • Ovenschotels met gehakt. En kruimeldeeg met nutella op (eigenlijk moet je dat nadien afbakken, maar ik steek dat zo binnen. Hemels).
  • Van welke muziek word je vrolijk?
    • Musical- en filmmuziek, Spice Girls, Taylor Swift.

Ik ben zelf momenteel helaas niet mee met nieuwe blogs en zij die ik volg (klinkt nogal Nazi-achtig, maar ‘t is allemaal met goede bedoelingen!) zijn al veel langer dan ikzelf aan het bloggen… Tips aan wie ik mijn vragen en award kan doorspelen? 

Standard

2 thoughts on “Liebster Award

  1. Samaja says:

    Leuk om je antwoorden te lezen :-)! Ik zie wel wat gelijkenissen tussen ons, zo zal ik ook nooit roken en was ik vroeger toch ook behoorlijk zot van Prins Erik ;-).

    Kruimeldeeg met nutella? Ik weet niet zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen, maar het lijkt me alleszins het ultieme dessert voor de echtgenoot.

    Ik leer vooral nieuwe blogs kennen door de commentaren wat te volgen op de blogs die ik nu al lees en wordpress doet ook altijd aanbevelingen op basis van wie ik nu volg en daar zaten al een paar aanraders tussen. T kan maar een tip zijn :-).

    • Kruimeldeeg met nutella is poepsimpel en gigantisch decadent: men rolt voorgemaakt kruimeldeeg uit en smeert heel het oppervlak in met een laagje nutella (andere choco gaat ook, maar smaakt anders). Nadien wordt dat opgerold en in stukjes gesneden. Als ze worden afgebakken suggereer ik een dikte van ongeveer twee centimeter, als ze niet worden afgebakken mag je wild gaan 😉 In één keer krijg ik het (ongebakken) niet op, dus blijven er meestal nog een 4tal stukjes over voor de dag nadien. Mmmmmm.
      En die tip van wordpress is inderdaad niet slecht 🙂 Ik gebruik dat eigenlijk allemaal nog veel te weinig, vrees ik.

Leave a Reply

