Trouw, Uncategorized

De Trouw: evolutie in januari!

Ik had het zelf niet meer gedacht, maar verdorie: er komt schot in de zaak. Gelieve mij een tiental seconden niet al te hard aan te staren terwijl ik mijn vreugdedansje placeer, aub 🙂

Waar zitten we nu:

  • Getuigen: check voor mij, nog steeds grote stress bij de wederhelft.
  • Jurk: nog geen stap verder, maar daar komt heel binnenkort verandering in (hopelijk)!
  • Locatie en datum: yes! Na veel discussies en twijfelen is het dan eindelijk gelukt: op zaterdag 22 oktober 2016 geven wij elkaar ons ja-woord (ooooooooh). Ik blij als een klein kind, want én een datum én een datum/maand die ik van in het begin al wou. Herfst 2016, you shall be amazing! De mis (want ja, toch wel het traditionele type hier) zal plaatsvinden in de Sint-Carolus Borromeüskerk en receptie en feest zullen gevierd worden in de Art Nouveau-zaal van de Horta. Antwerpen boven, dus.

Don’t mind me, ik doe nog wat voort met dat vreugdedansje.

Standard

2 thoughts on “De Trouw: evolutie in januari!

  1. Samaja says:

    Als je de zaal al vastgelegd hebt en de kerk, dan is het moeilijkste gedeelte achter de rug. Waar ga je kijken voor een jurk? Ik hoop alleszins dat je snel de jurk van je dromen vindt, ik voelde mij echt een prinses in de mijne :-).

    • Ik ben vandaag in het Bruidshuis en Bruidsparadijs in Merksem geweest, waar ik mijn allereerste jurken gepast heb (het was opendeurdag). Geweldig leuk 🙂 Ik zou graag terugwillen naar het Bruidsparadijs wanneer mijn ‘posse’ voltallig is, en JPC Collection wil ik zeker ook eens binnenstappen. Het prinsesgehalte moet inderdaad wel vrij hoog zijn 🙂

Leave a Reply

