General blabla, Het dagelijks overleven, Uncategorized

Planning voor 2016

Ik leef met mijn agenda. Niet voor, maar wel met. In oktober koop ik al een nieuwe agenda voor het jaar daarop, want de kans is dan al groot dat er verschillende data moeten genoteerd worden. Grote familie, hechte vriendengroep, de periode in het leven waarin er veel getrouwd wordt, … Dat zijn events die op voorhand ingepland worden .Zo planden wij in mei 2015 al een verlengd weekend in maart 2016 met de vrienden. Waarom? Omdat het voordien héél moeilijk was om een weekend te vinden waarin iedereen beschikbaar was. Zo erg, dus.

Om jullie mee te laten genieten, dacht ik: ik geef een overzichtje van de grote dingen die dit jaar gepland staan!

  • Januari: relatief rustig, met vooral een week skiën voor de wederhelft en veel voorbereiden voor trouw en verhuis
  • Februari: familiefeestjes, ons verlovingsfeest (en misschien ook onze burgerlijke trouw, als we eindelijk antwoord krijgen over ons huwelijkscontract), een shortski met familie
  • Maart: dat verlengd weekend in Center Parcs in een bungalow met 12 man, de verhuis, een weekend Ardennen, een concert, nog familiefeestjes
  • April: een plechtige communie (de laatste binnen de familie, snif), familiefeestjes, Ladies Run en 10 Miles
  • Mei: weekendjes voor hem en haar, een concert
  • Juni: 42 kilometer wandelen (vraag me niet waarom, maar het is geboekt en betaald), trouwfeesten, concert van Adele
  • Juli: een weekje Frankrijk (misschien), een weekje wandelen in Oostenrijk (misschien)
  • Augustus: trouwfeesten
  • September: trouwfeesten, een reisje naar Amerika (misschien)
  • Oktober: ons trouwfeest (iek. Da’s al keisnel), een koorweekend
  • November: nog niks gepland
  • December: familiefeesten en kerstconcerten

Als ik het allemaal uitgetypt zie, weet ik niet hoe we dat allemaal weer bolgewerkt gaan krijgen (want daar staan nog geen etentjes met vrienden, spontane weekends, trouwvoorbereidingen en dergelijke tussen), maar kom. Plannen, we kunnen dat wel.

Hebben jullie ook zo’n overzicht?

Standard

Leave a Reply

