Eten, General blabla, Uncategorized, Weekmenu's

Weekmenu: week 6

Een speciale week, tussen twee weekends met veel eten in. Let’s go-go-go!

  • Maandag: kip met spekjes en rijst. Ik zou eens willen kijken of ik daar een andere saus bij kan maken dan de standaard curry. Benieuwd!
  • Dinsdag: doktersbezoek, nadien iets comfortfoodig, liefst. Ovenschotel, of gewoon ravioli uit blik. Chinees? Oooooh, chinees. Hmm.
  • Woensdag: ik ga naar de mis om 18h in de kathedraal voor Aswoensdag (ik zit nog eens vol goede voornemens). Nadien risotto, met spekjes en alles wat ik nog heb liggen in mijn ijskast aan groenten.
  • Donderdag: fishsticks. Al superlang geleden, eigenlijk. Mjamjam.
  • Vrijdag: kalfsmedaillon met mozzarella en boontjes en tomaatjes. Pak dat dat laatste diner met twee als niet-getrouwden wel goed mag zijn 😉
  • Zaterdag: wij trouwen. Voor de wet, wat de minst belangrijke van de twee is in mijn hoofd, maar toch: we trouwen. Iek. Er was ook een verlovingsfeest gepland die dag bij mijn ouders, maar dat gaat nu dus meer een eerste trouwfeest worden 😉
  • Zondag: verjaardagsfeest van een tante, dus volle ambiance en véél eten. Urgh.

Vanaf zaterdag ben ik gewoon mevrouw H. Ohmygod.

Standard

2 thoughts on “Weekmenu: week 6

  1. Samaja says:

    Wauw, jij hebt leuke vooruitzichten! Het is misschien nog maar een opwarmer voor het grote trouwfeest later dit jaar, maar het is de wet die telt hé :-). Geniet er dus ook maar met volle teugen van en alvast proficiat!

Leave a Reply

