Eten, Uncategorized, Weekmenu's

Weekmenu: week 7

Na een weekend waarin ik zelf niks heb moeten klaarmaken en gewoon voetjes-onder-tafel mocht doen en waarin ik -woeps- ook nog eens trouwde in een wettelijk erkend kader mag er nog wel eens een weekmenu komen. Vooral aangezien ik weer niet gigantisch veel zelf ga creëren…

  • Maandag: biefstuk met sla en patatjes, na een weekend van voornamelijk vis.
  • Dinsdag: spaghetti uit de diepvries! Een groot restje spaghettisaus dat ons twee weken geleden toegereikt werd en waar wij nooit-van-zijn-leven nee op zouden zeggen. Mjam.
  • Woensdag: dat kalfsvlees in de oven van vorige vrijdag, aangezien we toen zijn gaan eten.
  • Donderdag: risotto met spekjes en alles aan groenten dat ik er in kan proppen. Goede voornemens (maar nee, dat minder vlees eten is precies nog niet helemaal doorgedrongen nee, goed dat je het opmerkt).
  • Vrijdag: wij gaan op shortski met de familie. Helemaal naar Titisee (ja, de wederhelft begon spontaan te gniffelen bij het horen van de locatie #boyswillbeboys) en wel hier. Ik heb er al superveel goesting in. Alleen niet in dat Duits, want dat is echt beschamend slecht.
  • Zaterdag: Duits! Of iets minder Duits, dat kan ook.
  • Zondag: frietjes? Pita? Iets dat ik niet klaarmaak na 6 uur in de auto zitten, in ieder geval.
Standard

Leave a Reply

