Trouw, Uncategorized

De Trouw: update februari

Mijn excuses voor wie helemaal niet geïnteresseerd is in mijn trouwstatus, maar voor mezelf is dit toch ook altijd een handig overzicht van waar we nu al precies staan. Wie wil meegenieten van trouwstress en niet zo geweldige anecdotes: welkom!

  • Getuigen: wij mij gevraagd, bij hem ook gevraagd. Een groot succes dus én gelukkige getuigen die al volop vrijgezellenfeestjes en -weekends aan het plannen zijn.
  • Jurk: er ligt een datum vast. Zaterdag 26 maart ga ik met mijn mama, mijn zussen en mijn schoonzus op zoek naar De Jurk. Ik moet nog afspraken vastleggen, maar ik dacht aan Le Chapeau, JPC Collection en eventueel Het Bruidsparadijs. Andere suggesties in Antwerpen en omstreken?
  • Locatie: ha, veranderingen. Daar ga ik toch zo goed mee om. Het feest gaat nog steeds door in Horta, maar de mis zal niet plaatsvinden in Sint-Carolus Borromeüs, helaas. Vanaf maart/april beginnen er grote werken binnen de kerk, waardoor er stellingen zullen staan, het hoofdaltaar afgesloten wordt (met een noodaltaar dat ingericht zal worden) en het orgel ingepakt is. Wij zijn dus nog op zoek naar een kerk en ik vind dat NIET leuk. Bon. Topcontenders zijn momenteel Sint-Andries en Sint-Paulus, met een minieme optie voor de kathedraal. (nvdr: sinds het typen van deze blog vorige week is de kathedraal met stip op 1 gekomen en zijn we in spanning of het mag of niet. Hoezo, ik blijf niet bij mijn gedacht?)
  • Fotograaf en DJ: liggen nog niet vast. Ik heb mensen gecontacteerd, we zijn aan het zoeken naar data om eens in real life af te spreken, ik ben benieuwd.
  • Datum: ligt nog steeds vast op 22/10/2016, maar de wederhelft doet een beetje lastig. Of beter gezegd: zijn koor doet wat lastig. Al jaren doen die hun concert in de tweede helft van het jaar in november. Echt, al jaren. En nu, plots, zou dat concertweekend wel eens kunnen vallen in het weekend van De Trouw. Nee, ik ben daar niet happy mee. En we zijn ook aan het pushen dat ze zo snel mogelijk bevestigen wanneer dat nu precies gaat vallen, samen met andere vrienden die ook in dat koor zitten. Maar er is nog geen definitief antwoord. *diepe zucht* (nvdr: het blijft 22/10/2016, hebben we gezamenlijk beslist. Het koor heeft nog geen beslissing genomen, maar is ervan op de hoogte dat ze een deel van hun mannelijke zangers kwijt gaan zijn als ze dat weekend kiezen. Aan hen om dat af te wegen, nah.)
Standard

One thought on “De Trouw: update februari

  1. Samaja says:

    Er komt veel bij kijken hé… Wij hebben de datum laten afhangen van de zaal, toen wij begonnen met rondkijken, waren er immers al zalen die voor de maand september maar 1 vrije zaterdag meer hadden… Een datum kiezen die voor alles en iedereen past, lukt sowieso niet. Zo kon 1 van mijn beste vriendinnen niet komen omdat haar broer maanden nadat wij gekozen hadden, ineens ook besloot op dezelfde dag te trouwen… Ik hoop alleszins dat het koor zijn concert op een andere datum plant!

Leave a Reply

