General blabla, Het Huis, Uncategorized

De kringloopwinkel

De laatste weken zijn de mannen van de kringloopwinkel en ikzelf goede buddies geworden. Bijna op naambasis, zelfs. Mijn kookboeken en leesboeken die ik niet aan vrienden en collega’s versleten kreeg? Naar daar. Die potten en pannen die niet op inductievuur kunnen en waar ik niemand mee kon plezieren? Ook naar daar. Dat bestek dat nog uit mijn en zijn kottijd stamde? Idem.

Ik snuister graag in kringloopwinkels wanneer ik veel tijd heb (gelukkig nu niet, aangezien ik telkens tijdens mijn pauzes met gigantische ladingen naar hen trek, want anders zou ik bijna evenveel meenemen van daar als dat ik daar afzette) en het is bij ‘mijn’ kringloopwinkel ook meestal een genot om langs de etalage te lopen. Ja, die hebben een etalage, zelfs in thema! En dat wisselt wekelijks. Happy me, ik kan het je verzekeren.

Die kringloopwinkel is trouwens die aan de Sint-Jorispoort, Antwerpen-Centrum (op 2 minuten van het werk). Vriendelijke mensen, leuk van inrichting en vrolijk van innemen (zowel conversatie als gerief). Mijn spulletjes staan daar dus ook sinds een week of 2 😉

Standard

One thought on “De kringloopwinkel

  1. Samaja says:

    Wij hebben nog wat tijd vooraleer we verhuizen en grote kuis moeten houden, maar we weten de kringloopwinkel ook al goed te vinden 🙂

Leave a Reply

