Eten, Het dagelijks overleven, Uncategorized, Weekmenu's

Weekmenu: week 11

Hier zitten we dan, verhuisd en licht getraumatiseerd voor de komende 10 jaar als het op eigen verhuisjes aankomt, vermoedelijk. Maar het is gelukt! Alles staat in het huis, de sleutels van het appartement zijn afgegeven aan de nieuwe eigenaars (met meer pijn in het hart dan verwacht, moet ik toegeven), de oplader en pantoffels zijn teruggevonden en mijn allereerste werkdag wonende in het nieuwe huis zit erop sinds gisterenavond. Hoezee! En nu terug naar meer structuur en familiariteit in het ritme 😉

  • Maandag: restjesdag. De wederhelft kreeg spaghetti, ik ging voor kip met rijst en erwtjes. En zo geraken die voorraadkasten ook eens wat leger, zodat ik die nadien weer kan vullen!
  • Dinsdag: witte vis met groenten. Kabeljauw met asperges (als ik die ergens als vind) of schelvis met worteltjes en prei, waarschijnlijk.
  • Woensdag: een ovenschotel. Gehakt, aardappelpuree en spinazie of worteltjes (als die dinsdag nog niet gebruikt zijn).
  • Donderdag: risotto!
  • Vrijdag: gaan eten. Mampoko of een andere inval.
  • Zaterdag: mijn tante wordt 50 en we zijn uitgenodigd voor dinner and dancing. Dat laatste deel van de uitnodiging heb ik nog maar even verzwegen naar de hubby toe.
  • Zondag: concert van de wederhelft en nadien een etentje met toffe mensen van dat koor. Mjam.
Standard

Leave a Reply

