Eten, Uncategorized, Weekmenu's

Weekmenu: week 12

Een nieuwe week, een nieuw begin. De komende week wordt relatief rustig tijdens de week zelf, met een uitschieter op zaterdag (een hele dag bruidsjurken passen! En make-up trial ‘s avonds! Aaaah). Benieuwd, benieuwd.

  • Maandag: biefstuk met gevulde pasta en een champignonsausje
  • Dinsdag: zalm met wortel en prei (vorige week werd het trouwens verse asperges, die voor de helft van de prijs van de Delhaize te vinden waren bij de Colruyt. Happy days.)
  • Woensdag: spaghetti met gehaktballetjes
  • Donderdag: kip met citroen, volgens het gerecht van Lien Willaert (jawel, ik heb mijn kookboeken terug ontdekt. Ik zie weer licht aan het eind van de tunnel!).
  • Vrijdag: boomstammetjes met broccoli en puree
  • Zaterdag: bij mijn ouders, want ‘s avonds komt er daar een goede vriendin mijn make-up voor De Grote Dag testen
  • Zondag: Chinese rijsttafel ter ere van de verjaardag van mijn schoonpapa, bij ons thuis (want hij heeft Het Huis nog niet gezien). Originele paastafel, dat wel.

Conclusies: mijn kookboeken zijn weer gemakkelijk bereikbaar, ik begin terug tijd en goesting te vinden om ze vast te pakken (slowly but surely) en ook De Trouw komt weer in een sneller tempo tevoorschijn, want donderdag gaan we ook al eens met mogelijke fotografen samenzitten. Spannend, eigenlijk.

Geniet nog van jullie zondag, ik rep mij richting wederhelft die een concert gaat zingen!

Standard

Leave a Reply

