Cultuur, Entertainment in het algemeen, TV, Uncategorized

De Mol

Ik ben grote fan, ja. Wij kijken normaal gezien op woensdag, samen met de schoonzus na de squash, maar we hebben voor één keer de afspraak gemaakt dat we apart kijken voor de finale. Wij hebben allebei koorrepetitie op maandag, zij niet, dus zij kan ‘live’ zien en wij kijken uitgesteld en véél te laat voor een maandagavond, maar kom, ‘t is maar één keer finale van De Mol.

De vorige seizoenen werden vrij bewust meegemaakt vanop de zetel in het ouderlijk huis, met voor één keer de hele familie voor de buis (liefste VIER, dat werd op zondagavond uitgezonden. Ik vind dat wel een leuk idee om de volgende seizoenen ook op zondag te parkeren, kwestie van niet samen te vallen met onze repetitie. Ik dacht, ik meld het maar). Dat waren zo’n leuke momenten en zo’n toffe herinneringen dat ik alleen daarom al keek, die eerste aflevering van het vierde seizoen.

We zijn blijven plakken, met veel plezier. Ik denk dat Hanne de mol is, de wederhelft vermoedt Gilles, we zijn het er alle drie over eens dat we liever Stijn dan Cathy in de finale hadden gezien. Stiekem voel ik mij daar wel wat schuldig over, want het zijn echte mensen en geen speelpoppen, maar het is zoals het is: sorry Cathy. Eén ding staat buiten kijf: we gaan De Mol missen wanneer het programma weer van de beeldbuis verdwijnt. En we duimen heel hard voor een nieuw seizoen. En vanavond wordt het laat, dat ook.

Standard

3 thoughts on “De Mol

  1. Samaja says:

    Ik ben ook heel benieuwd om te zien wie het zal worden. Ik gok net als jij op Hanne als de mol, al begin ik ook steeds meer over Cathy te twijfelen. Ik gun het Gilles om te winnen. Spannend!

  2. Echt he? Ik was toen de lichten uitgingen er nog steeds van overtuigd dat het Hanne ging zijn. En toen was het Gilles en dacht ik ‘ahja’. Geweldig programma 🙂 En ik hoop dat die volgende seizoenen er komen!

Leave a Reply

