Trouw, Uncategorized

De Trouw: update maart

Nog zeven maanden en enkele dagen te gaan en de wederhelft en ik hangen er volledig aan: onze trouw komt langzaam maar zeker dichterbij. De stress ook 😉 Een update van onze trouworganisatie!

  • Getuigen en vrijgezellenweekends: de data liggen vast (ja, je hebt dat goed gelezen: weekends. Ik heb als grote eis gesteld dat ik niet nog verlof wil nemen om te bekomen van mijn weekend, de wederhelft heeft die dag verlof er al bij ingecalculeerd. Prioriteiten kunnen verschillen, blijkbaar), de getuigen doen geheimzinnig. Wachten tot de tweede helft van september zeker?
  • Kerk: de kathedraal ligt vast en de priester komt op 14/4 bij ons langs voor een gesprekje. Ik oefen mij alvast in het vlotweg antwoorden op vragen zoals ‘en hoe gaan jullie je kinderen christelijk opvoeden?’ en meer van dat leuks. En ja, de kathedraal dus. Past bij mijn jurk, vandaar.
  • Zaal: we hebben ons aangepast contract doorgestuurd naar Horta en ze zijn akkoord gegaan. Nu nog wachten tot dat contract ook daadwerkelijk getekend is en we zijn officieel vertrokken. Huphup.
  • De JurkIk heb ze gevonden! Ze is prachtig en ik kan niet wachten tot 22/10/2016.
  • Vervoer: wij dachten aan een traditioneel busje dat de suite oppikt richting kerk. We moeten alleen nog beslissen of wij ook mee in dat busje gaan zitten of niet… Want if so, dan ziet de wederhelft mij voor we in de kerk zijn en daar heeft hij schijnbaar een bloedhekel aan. Who knew?
  • Zijn outfit: hij heeft al besloten in die mate dat hij en zijn getuigen in jacquet zullen zijn (de pinguïns groeten u!). Over de rest van de suite is hij nog niet helemaal klaar (hint: de rest van de suite wil ook jacquet. Dit wordt interessant).
  • Fotograaf: een eerste gesprek met een daadwerkelijke fotograaf is gepasseerd! En het klikte ook nog, een mirakel. We zijn nu nog wat prijzen aan het vergelijken, maar ik denk eigenlijk dat we bij ons eerste idee gaan blijven. Maar mannen, dat kost geld.
  • DJ: ha, nog onbestaande. Woeps.
  • Bloemen: zie DJ.
Standard

One thought on “De Trouw: update maart

  1. Samaja says:

    Zo te zien ben je goed bezig :-). Wij hebben een bus gehuurd waar de hele suite in kon, inclusief wijzelf. ‘s Morgens waren we al met de fotograaf op stap geweest voor foto’s, dus de echtgenoot had mij toch al gezien. En daarbij, wij kwamen samen door het gangpad (bewuste keuze), dus het had weinig zin om apart toe te komen. Ik kan zo’n bus alleen maar aanraden, het is heel relax en we hebben vooral na de plechtigheid goed gelachen op weg naar de feestzaal :-).

Leave a Reply

