Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 15

Goed weer, zon, een kuisvrouw die vandaag voor de eerste keer bij ons langskomt: ik zie het wel zitten, deze week 😉

  • Maandag: risotto met boontjes, tomaatjes en champignons. En spekjes, want de wederhelft kijkt anders maar bedenkelijk. Wat ook betekent: lunch voor de komende dagen, want risotto kan ik niet in kleine hoeveelheden maken!
  • Dinsdag: kip met spekjes
  • Woensdag: zelf pizza maken, voor shits and giggles.
  • Donderdag: witte vis met botersaus, puree en vermoedelijk asperges. En een diepgaand gesprek met meneer pastoor over onze trouw, dat ook. #benieuwd
  • Vrijdag: er komen vrienden eten, dus zeer uitgebreid koken op een héél beperkte tijd. Ik begin donderdag al aan dit, en de hapjes maak ik het moment zelf wel. Dessert wordt interessant. Misschien gewoon ergens gaan kopen (hier, bijvoorbeeld).
  • Zaterdag: mits goed weer kiezen we voor een lichte BBQ, want de wederhelft’s nieuwste Grote Liefde (een Weber BBQ) wordt geleverd in de voormiddag.
  • Zondag: eten in Tang’s als beloning voor onszelf, want tegen dan is de 10 Miles gelopen door de wederhelft en de Ladies Run door mezelf. Jawel, ‘t is zo ver!

Ik heb mij ondertussen een Merveilleux besteld van die ene site. Ja, kijk, als ik er dan naar aan het kwijlen ben kan ik er niet aan weerstaan he. Dessert voor vrijdag: check!

Standard

Leave a Reply

