Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 18

Zon! Zon! Ik heb een kleine overdosis gehad gisteren (zeilen op het Veerse meer, moet niet wekelijks maar met een eerste lentezonnetje is het za-lig), maar oh, wat word ik blij van het weerbericht deze week. Happy days.

  • Maandag: een slaatje. Met scampi’s? Of spekjes? Ik wacht op inspiratie momenteel. Maar iets fris en zomers.
  • Dinsdag: ‘ons’ koor (het Leuvens Universitair Koor) geeft haar lenteconcert met veel swingende muziek, dus ik trek met mijn mama naar daar voor lekker eten en toffe muziek.
  • Woensdag: bowlen met de familie en nadien gaan eten in Umami. Nog niet geweest, wel in de vorige vorm (Velvet Lounge), wat toen niet slecht was. Benieuwd!
  • Donderdag: hopelijk BBQ, gevolgd door een bezoekje aan de Zoo by night.
  • Vrijdag: nog BBQ? Die nieuwe aanwinst moet toch volop getest worden zeker 😉
  • Zaterdag: eten met vrienden bij vrienden, dus ik moet niks doen. Zaligheid.
  • Zondag: mijn zusje wordt 23. 23. OMG. Bon, dat wordt gevierd met een wandeling en ergens gaan eten. Wat en waar is -uiteraard- nog niet bekend, want wie wil er op voorhand op de hoogte zijn? Bon.

 

Standard

Leave a Reply

