Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 21

Na een leuke vrijgezellen (waar ik nog altijd stijf van rondloop – touwenparcours, het is niet voor wussies) kijk ik nu weer op een weekend waarin de wederhelft verdwijnt. Nu richting Pyreneeën, waar hij de teambuilding gaat voorbereiden vanaf donderdag. Allé dan.

  • Maandag: ik doe een poging tot iets romantisch, want we zijn vandaag 7 jaar samen. Moeilijker dan gedacht, eigenlijk
  • Dinsdag: fishsticks en sla met gebakken patatjes
  • Woensdag: risotto!
  • Donderdag: teambuilding, dus ik vermoed gaan eten 😉
  • Vrijdag: lekkere witte worst, appelmoes en puree. Ik kwijl nu al.
  • Zaterdag: ravioli en gezonde stress, want ons lenteconcert staat weer voor de deur!
  • Zondag: bij ons thuis een etentje met een nonkel en tante (cadeaus in natura, ik vind dat veel leuker om te geven, daar heb ik zelf ook iets aan)

Ondertussen zitten we aan ‘nog 21 weken tot de trouw’. Excuse me while I freak out.

Standard

3 thoughts on “Weekmenu: week 21

Leave a Reply

