Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 22

Over de temperatuur kunnen we niet klagen, maar over de neerslag wel: hallo, waar blijft die regen vandaan komen? Er ligt hier nog een halve tuin klaar om omgespit te worden tegen donderdag, dus die regen mag nu eigenlijk wel vertrekken.

  • Maandag: wok met rundslapjes
  • Dinsdag: fishsticks met sla
  • Woensdag: vol-au-vent. Ik heb nog eens zin om die met verse kip te maken, dus benieuwd of dat weer lukt.
  • Donderdag: ik werk laat (de verwachting is dat ik niet voor 21h thuis zal zijn, met mogelijkheid tot 22h), dus ik ga dan ofwel een blik ravioli klaarmaken of frietjes gaan halen. Choices, choices.
  • Vrijdag: we zijn nog eens samen een weekendavond thuis. Dat is geleden van vorige maand, maar geen idee of we thuis eten of gaan eten. Ik vermoed thuis eten, maar nog geen inspiratie.
  • Zaterdag: we gaan eten met de schoonzus in Bernardin.
  • Zondag: let op: ik wandel die dag 42 kilometer. Ik verwacht mij dus aan eten bestellen, laten leveren en welgeteld twee meter willen wandelen om dat eten aan te nemen. Dankuwel .
Standard

Leave a Reply

