Uncategorized

Waarom het hier stil is

Geen weekmenu (hoewel ik een Wordbestandje heb staan voor deze week, want voor mezelf had ik het toch wel nodig), geen updates over de trouw, geen raad-wat-ik-gezien-heb. Ik ben het bloggen niet beu, integendeel (ik denk regelmatig op de fiets ‘hmm, daar wil ik wel eens iets over zeggen’) maar ik heb -cliché, cliché- geen tijd.

Op het werk is het druk, thuis ook en ondertussen probeer ik tijd te vinden om die trouw juist te krijgen, onze tuin te onderhouden (grasmatten sinds vorige week, hoera!), Leen Bakker te bellen over een ontbrekende tuinstoel, de wederhelft af en toe eens te spreken over iets dat niet agenda- of werkgerelateerd is én nog eens tijd voor mezelf te vinden. De blog lijdt daar dus even onder. Komt allemaal wel goed, denk ik; ik probeer volgende week in ieder geval een weekmenu te voorzien!

 

Standard

Leave a Reply

