Trouw

De Trouw: update mei

  • De outfits: ik tel nog steeds af naar 22 augustus, zijnde De Eerste Pasbeurt, maar ondertussen heb ik toch nog eens met de winkel aan telefoon gehangen. De wederhelft moet binnenkort gaan kijken voor de uitverkoren jacquet en blijkbaar kan dat het beste onder begeleiding van een lapje stof van diezelfde jurk. Ze sturen het dus met de post op naar ons, waar ik eigenlijk toch nog steeds naar uitkijk. Het blijft toch het idee van een stukje van mijn jurk. Schoenen heb ik trouwens nog steeds niet gevonden; ik hoop stiekem bij Noë mijn ding te vinden.
  • Make-up en haar: mijn kapper is naarstig op zoek naar goede mensen om mijn haar aan toe te vertrouwen, ik ben naarstig op zoek naar ideeën voor datzelfde haar. Opgestoken? Los? Sluier? Bloemetjes in het haar? Lange oorbellen? Stress, daar komt het op neer. Maar wel relatief toffe stress.
  • Bloemen: de offerte werd aangevraagd! En is twee weken na datum nog niet toegekomen. Misschien tijd dat ik eens bel, want op mijn mails lijken ze niet te reageren. Ik probeer dat trouwens wanhopig niet als een teken aan de wand te zien.
  • Mis: we hebben uiteindelijk gekozen voor de sympathieke diaken (deels door onze sympathie, deels omdat we anders onze mis naar 14h moesten verschuiven, wat eigenlijk knal in onze receptie valt) en moeten nu de eerste officiële bespreking inplannen. Gemakkelijker gezegd dan gedaan, helaas.
  • Foto’s: het Rubenshuis werd aangeschreven, want die tuin is prachtig. Er staan blijkbaar momenteel wel stellingen (die niet weg gaan zijn voor oktober), maar ik wil eerst even gaan zien of die over heel de tuin staan of enkel over een gedeelte. Anders valt daar nog een mouw aan te passen, lijkt me. (update 10 juni: de tuin werd gecheckt en die stellingen staan zelfs niet in de tuin zelf. Foto’s: check! Fotograaf trouwens ook, ondertussen)
  • DJ: kijk eens aan, we hebben er één aan de (voorlopige) haak geslagen! Hij bevalt ons wel, lijkt ook een toffe mens, kent de zaal goed én is nog schappelijk qua prijs ook. I’ve got a good feeling about this. (update 10 juni: de DJ werd ondertussen ook vastgelegd)
  • Huwelijksreis: momenteel prikt het pijltje in ‘ergens in Afrika’. Safari, relax, mooie natuur; het zou leuk zijn. We zullen wel zien.

Nog 19 weken te gaan mensen. Nog maar 19.

Standard

2 thoughts on “De Trouw: update mei

Leave a Reply

