Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 24

Nu de regen besloten heeft om onze tuin weer wat te besproeien zonder dat ik het zelf moet doen (we werden gespaard van regen vorige week), hoop ik op wat ademruimte. Dag moeder Natuur!

  • Maandag: hotdogs. Supersimpel, want de wederhelft wil op een Matchdag (met hoofdletter, inderdaad) vooral simpel en gekend eten, dus een hotdog.
  • Dinsdag: wok die niet met kip gemaakt is, indien mogelijk. Er werd halfkwijlend over pitavlees gesproken, maar ik weet niet of ik dat ergens ga vinden.
  • Woensdag: wortelpuree en gehakt, in eender welke combinatie. Ik vermoed dat dat vooral afhankelijk zal zijn van het weer, eerlijk gezegd.
  • Donderdag: witte vis met asperges
  • Vrijdag: kip bij de tante van de wederhelft
  • Zaterdag: een trouwfeest in de familie, dus lekker eten met mogelijk een wederhelft die om de twee minuten op zijn GSM kijkt omdat hij wil weten hoeveel het staat in de voetbal.
  • Zondag: BBQ bij vrienden

Valt nog mee qua stress, hoewel ik eerlijkheidshalve moet bekennen dat mijn stressniveau door koken eerder omlaag dan omhoog gaat. Mijn voorraad Lush-badgerief is trouwens weer aangevuld, tot mijn eigen grote plezier. Hoezo, ik neem graag een bad?

Standard

Leave a Reply

