Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 25

Ha, dag week 25, week waarin ik gigantisch veel te doen heb en ook nog eens een realistische blik op onze financiën van de komende maanden geworpen heb. Beste broekriem, bij deze ben je aangehaald.

  • Maandag: pasta met radicchio-en-andere sla en room en spekjes
  • Dinsdag: frietjes of pizza, want vanavond rep ik mij richting reisbureau om een huwelijksreis te plannen, wat in mijn ‘ik kook’-tijd grabbelt
  • Woensdag: hot dogs, want het schijnt dat de Belgen spelen 😉
  • Donderdag: mijn verjaardag, dus afhankelijk van mijn goesting een gerecht 🙂
  • Vrijdag: BBQ voor mijn verjaardag (als het weer het toelaat) bij mijn ouders
  • Zaterdag: BBQ bij ons thuis thuis voor mijn verjaardag
  • Zondag: eten in Echternach, waar mijn allerliefste mama en ik een concert van The King’s Singers bijwonen en we een weekendje gepland hebben (hallo lang weekend!)
Standard

Leave a Reply

