Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 26

Na een geweldig leuk doch druk verjaardagsweekend nu een week waarin we onze zetel geleverd krijgen (de wederhelft meldt dat we toch al zeker een half jaar aan het wachten zijn. In werkelijkheid: sinds midden maart).

  • Maandag: kip met spekjes en rijst van de BBQ zaterdag. Nee, echt, ik moest van de wederhelft rijst voor 8 en aardappelsla voor 6 maken, waarvan quasi niets werd opgegeten. Want er waren nog andere dingen.
  • Dinsdag: BBQ (er ligt hier nog een lap ribbetjes die op moet) met resten groentjes en rijst/aardappelsla van zaterdag. Iemand die een thema ziet? Het dessert was wél volledig op.
  • Woensdag: de zetel komt! En ‘s avonds gaan we op locatie eten, want het is de laatste squashsessie van het seizoen en dat moet blijkbaar goed afgesloten worden.
  • Donderdag: vrienden die komen eten, onder andere om over de trouw te babbelen, en nadien dessert ter ere van het afstuderen van mijn broertje. Snif. Waar is de tijd dat we elkaar van de trap wilden duwen? Ik denk dat ik voor spaghetti ga.
  • Vrijdag: geen idee. Ik heb het vage idee dat we iets gepland hebben, maar ik heb niets (NIETS) in mijn agenda staan. Nu al paniek voor dan.
  • Zaterdag: de wederhelft is op vrijgezellenweekend met een hoop vrienden (niet zijn eigen vrijgezellen, maar wel een deel dezelfde genodigden), ik ga de 90ste verjaardag van mijn grootmoeder vieren. En in de voormiddag met de andere grootmoeder op zwier.
  • Zondag: eten met het koor, ‘s avonds (geen idee wanneer de wederhelft weer gaat opduiken, maar het zal vermoedelijk niet alert/sober zijn), en in de voormiddag Escape Room in Gent.
Standard

Leave a Reply

