Trouw

De Trouw: update juni

Juni? Echt? Al gepasseerd. Ik zie oktober al in de verte aankomen *cue begin  stress*

  • De outfits: mijn trouwschoenen zijn gevonden (van Dorking, alsof ik op wolkjes wandel, niet normaal), sluier/oorbellen/accessoires ga ik pas ten vroegste ergens in augustus zoeken, na de eerste pasbeurt. Enig voordeel van juli: het is bijna augustus. De wederhelft moet dringend eens gaan kijken met zijn getuigen voor hun kostuums, want ik ben aan het stressen in zijn plaats en hoewel dat handig is voor hem, vind ik dat eerder lastig. Ah, mannen hebben het vaak toch gemakkelijk.
  • Make-up en haar: mijn kapper komt (snif, boehoe) niet naar Aartselaar en kan ook niet onmiddellijk iemand aanraden. Ik ben dus maar een Facebook-wievanmijnvriendenkenteengoeiekapperaanhuis-zoektocht begonnen.Tips van jullie zijn ook altijd welkom!
  • Bloemen: offerte is toegekomen, bloemen zijn duur, we gaan voor een half-half versie. Zijnde: mijn boeket, de corsages en de versiering van de kerk wordt door de bloemist gedaan, de versiering van de zaal wordt door de zaal zelf verzorgd (wat goedkoper was. Sorry lieve bloemist!).
  • Mis: begin juli passeert de diaken bij ons. Ik ben benieuwd waar we nog niet aan gedacht hebben.
  • Huwelijksreis: zie deze blog. Beter dan dat krijg ik het momenteel niet beschreven denk ik.
  • Gastenlijst: ik wil hier werk van maken en liefst nu. Mijn ouders hebben een deadline gekregen: tegen eind juli wil ik die lijst zowel voor avondfeest als receptie klaar, anders beslis ik. #nah
  • Uitnodigingen: voor de prijs van €2,8 (voor één envelop, uitnodiging, postzegel en faire-part voor receptie of avondfeest) ben ik gesteld. Yay! En ja, ik vind dat geweldig goed meevallen voor goed, kwalitatief papier, een sobere doch perfecte uitnodiging en gespeel met kleurtjes.

Goede dingen, mindere dingen, nog steeds heel veel zin in 22 oktober om het allemaal te doen en te zien.

 

Standard

Leave a Reply

