Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 27

Nog 15 weken en het is gewoon 22 oktober. Waar is dat to do-lijstje? Ik ben ondertussen trouwens mijn ijskast en voorraadkast aan het leegmaken, vandaar mogelijks vreemde combinaties in de menu’s de volgende weken 🙂 Grote schoonmaak!

  • Maandag: fishsticks met sla en aardappelsla
  • Dinsdag: asperges met gratin dauphinois en steak
  • Woensdag: gedroogde ham (moet drrrrrrringend op, is nog een kerstcadeau – wel zeker goed tot augustus meld ik maar even) met kalfslapjes en gevulde pasta (spinazie en ricotta). Daar mag ook een sausje bij, vermoedelijk champignon, want anders is dat nogal droog.
  • Donderdag: gaan eten voor de verjaardag van mijn mama die 52 wordt.
  • Vrijdag: cocktails chez nous met de collega’s. Qua eten dacht ik aan spaghetti, want ik heb nog verse pasta liggen die op moet 😉
  • Zaterdag: een weekendje Ardennen, dus lekker gaan eten daar. Mjam.
  • Zondag: bij mijn schoonvader
Standard

Leave a Reply

