Eten, Het dagelijks overleven, Reizen, Weekmenu's

Weekmenu: week 29

Een héél korte, deze week, want vanaf vrijdag zijn we twee weken richting Frankrijk. Heb ik al niet gezegd dat ik daar heel hard naar uitkijk?

  • Maandag: BBQ. Hebben jullie die weersvoorspellingen gezien?
  • Dinsdag: mosselen gaan eten, nadat de diaken bij ons gepasseerd is.
  • Woensdag: restjes opeten. ‘t Is nogal dringend, schijnt het.
  • Donderdag: BBQ bij vrienden thuis en héél veel geroddel.
  • Vrijdag tem einde week 31: vakantie! Geen menu’s! Veel restaurant en BBQ en waar we zin in hebben!

Het kan zijn dat ik blog. Het kan zijn dat jullie pas na 7/8 terug van mij horen. Wie weet vind ik wel tijd om deze week ook nog iets te posten, maar ik beloof niets. Dames en heren: mijn vakantieregime begint ongeveer nu. Hoera!

Standard

2 thoughts on “Weekmenu: week 29

  1. Pingback: Gun jezelf een dagje lummelen | From guestwriters

Leave a Reply

