Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 33

OK, het gaat wat te snel. Ik heb nog exact 10 weken te gaan voor de trouw en nu denk ik even ‘help’.

  • Maandag: gaan eten bij de schoonpapa
  • Dinsdag: we moeten om 20h op een repetitie staan, dus het zal snel en gemakkelijk moeten zijn. Ik gok op gebakken kip, puree en broccoli. Ja, lijkt mij een plan.
  • Woensdag: gehaktballen met aardappelen en appelmoes, in een Hellofresh-versie (ja, ik ben vergeten onze doos van deze week te annuleren. Oeps)
  • Donderdag: BBQ, als het weer goed zit.
  • Vrijdag: vrienden bij ons, dus ik gok op een ovenschotel
  • Zaterdag: trouwfeest! Zingen! Dansen!
  • Zondag: misschien terug bij mijn schoonpapa, maar misschien ook niet.

De Hellofreshdoos (waar er trouwens een blog over zit aan te komen, want ik heb wel wat te zeggen over de ervaring ;)) gaat niet zo veel gebruikt worden deze week, door een tekort aan tijd en mogelijkheden om ze te maken. Ik ga dus invriezen en kijken wat dat geeft (ooh, nog meer blogvoer). Weet er iemand waar de pauzeknop staat deze week? Ik heb hem precies wel nodig.

Standard

Leave a Reply

