Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 34

Waar staat die pauzeerknop? Het gaat hier langzaamaan sneller en hoewel het een leuke rollercoaster-ride is, meestal, is en blijft het een rollercoaster-ride. Met als gevolg dat ik gisteren in mijn haast om het gras nog gekortwiekt te krijgen voor het donker werd ons knaloranje verlengsnoer doormidden heb gekregen. Het verhaal doet ondertussen al in beide families de ronde ja.

  • Maandag: paprikaslaatje met gerookte kip (niet mijn eigen concoctie, maar een versie van Hellofresh)
  • Dinsdag: frietjes voor de wederhelft, want ik trek met een collega ‘t stad in voor een escape room en eten.
  • Woensdag: pita voor de wederhelft, want voor diezelfde collega volgt nu een afscheidsetentje in Kaiseki – ik heb nu al honger.
  • Donderdag: BBQ voor ons beiden, alleen niet op dezelfde plaats. De wederhelft kokkerelt met zijn voetbalvrienden, ik ga afscheid nemen in familiekring van het grootouderlijk huis dat sinds een week of 3 verkocht is.
  • Vrijdag: er was een spelletjesavond met vrienden voorzien, maar de organiserende kracht liet weten dat ze door drukte en ziekte het niet ziet zitten. Benieuwd of het nog door gaat gaan…
  • Zaterdag: spaghetti bij de oude babysit van de wederhelft
  • Zondag: vermoedelijk bij de schoonpapa

Je ziet, zelf koken zit er niet echt in. Druk zal het sowieso wel zijn, maar ik vermoed dat dat nog wel even gaat blijven. Zoals het er trouwens nu voor staat, zullen de wederhelft en ik elkaar in geen enkel weekend van september in real life zien. Hoe zot is dat?

Standard

Leave a Reply

