Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 35

Na een week bijna-niet-koken, nu weer wel. Ik kijk er eerlijk gezegd naar uit, want dat betekent dat het deze week weer net iets minder druk is. Oef.

  • Maandag: restjes spaghetti van zaterdag. Er werd gevraagd om een half uurtje vroeger naar de repetitie te komen, dus is ‘enkel opwarmen’ een zegen.
  • Dinsdag: de onweersbuien zouden moeten gepasseerd zijn en we hebben nog BBQ-steakjes in de diepvries. Hoe moeilijk kan het zijn?
  • Woensdag: fishsticks met gratin (kijk niet zo, ze moeten op) en sla
  • Donderdag: hoofdgerecht weet ik nog niet, maar ik maak in ieder geval tiramisu.
  • Vrijdag: de wederhelft vertrekt op teambuilding naar de Pyreneeën, dus gaan we voor indulgent: IKEA-balletjes en frietjes met appelmoes
  • Zaterdag: we zingen in De Schorre betovert, dus ga ik daar zoeken naar lekkere snacks 😉 En anders kijk ik zielig naar mijn moeder, dat lukt ook wel.
  • Zondag: ‘s ochtends een luxe-ontbijt (bedankt P om die bon te kopen!), ‘s avonds witte beuling met appelmoes en puree. Mmmmmm.
Standard

Leave a Reply

