Eten, Het dagelijks overleven, Weekmenu's

Weekmenu: week 37

Na een weekend waarin ik afscheid moest nemen van één van mijn grootmoeders had ik eigenlijk gehoopt op een rustige en huiselijke week. Helaas. Dit wordt het:

  • Maandag: gehaktballetjes met spinaziepuree. Comfortfood noemen ze dat in mijn woordenboek.
  • Dinsdag: de risotto van Jamie, want die werd vorige week ingewisseld voor een dinner for two in een restaurant (ook niet slecht natuurlijk).
  • Woensdag: witte vis met gewokte patatjes en iets lekker van groentjes. En een massage, dat ook.
  • Donderdag: eten met vrienden in Bizie Lizie
  • Vrijdag: eten in Horta om onze menu te gaan testen. Erg he 😉
  • Zaterdag: ‘s ochtends de begrafenis, ‘s avonds hadden we eigenlijk een BBQ met de buurt gepland. Zoals ik het nu bekijk, denk ik dat ik het aan mij voorbij ga laten gaan. Of misschien gewoon zelf thuis BBQ, dat kan ook.
  • Zondag: gaan eten in de Kommilfoo voor Restaurantweek.

Het werk belooft druk te worden deze week, maar dat lijkt me nog niet zo erg. Dan kan ik voortdoen en niet gigantisch veel nadenken overdag (hmm, wat zegt dat over de job?).

Standard

One thought on “Weekmenu: week 37

Leave a Reply

