Eten, Het dagelijks overleven, Weekmenu's

Weekmenu: week 39

Na een fantastisch vrijgezellenweekend (uitgebreide info volgt wanneer ik weer bijgeslapen ben) wordt het weer een drukke week. En de klok, die tikte voort (nog 27 dagen en ik ben helemaal mevrouw H!).

  • Maandag: kip in de wok met pasta en groentjes
  • Dinsdag: witte vis met groentjes (to be decided) en puree
  • Woensdag: rosbief met gratin en worteltjes
  • Donderdag: ik ga naar een concert van Bart Peeters en eet voordien iets klein. Hopelijk blijft er iets van woensdag over voor de wederhelft.
  • Vrijdag: gaan eten met collega’s! De wederhelft mag hier wel zelf zijn eten gaan zoeken 😉
  • Zaterdag: witloof en voetselder (nee, ik ben nog steeds geen witlooffan) in de oven
  • Zondag: bij de schoonpapa

Ik ga ook een soep (proberen) maken deze week, want de kilte ‘s ochtends begint aan te geven dat de herfst toch écht wel in het land is. Pompoensoep, dat lijkt me wel een plan. Mmmmmm.

Standard

Leave a Reply

