Trouw

Weekmenu: week 40

De herfst is in het land, de wederhelft begint alle ramen ‘s avonds (en overdag) te sluiten en ik heb een lange pyjamabroek aangetrokken. Ja, wij trouwen nu toch wel héél snel. En wat eten we in afwachting?

  • Maandag: loze vinken (dank u beste slager Buermans) met puree en bloemkool. Herfsteten, zeg maar.
  • Dinsdag: het is wijnproeverij chez mijn ouders, waar we dus brood gaan aangeboden krijgen met beleg. Yes please.
  • Woensdag: een rosbief met gratin patatjes en worteltjes. Mmmmm.
  • Donderdag: zalm met prei en patatjes (en hollandaisesaus, beloofd liefste wederhelft)
  • Vrijdag: gaan eten. Ik heb gemerkt dat er wel wat tête-à-tête-momentjes bijgeboekt mogen worden.
  • Zaterdag: geen wederhelft, dus totale vrijheid qua eten. Ik wacht dus tot zaterdag om iets te beslissen 😉
  • Zondag: ik vermoed dat de wederhelft volledig murw zal zijn (hij komt van zijn vrijgezellenweekend), dus ga ik voor comfortfood. Een lekkere ovenschotel waar hij de dag nadien zijn kater mee kan verwerken, bijvoorbeeld 😉

Ondertussen: zoek ik nog een trouwkaars, vloek ik op misboekjes, weet de wederhelft nog niets van zijn vrijgezellenweekend (en ik wel, muahaha), komt zaterdag de kapster mijn haar doen, schuim ik bol.com af op zoek naar leuke bellenblazertjes, breek ik mijn hoofd over openingsdansen, zoek ik cadeautjes voor getuigen en ouders en probeer ik te bedenken wat ik nog allemaal vergeet.

Standard

One thought on “Weekmenu: week 40

Leave a Reply

