Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 41

Terwijl ik op de wederhelft wacht (hij komt terug van zijn vrijgezellen – ik hoorde roddels over Highland Games, whiskeyproeverijen en een sigarenbar, among many others) ben ik toch al aan het kijken wat we volgende week aan activiteiten hebben. En hoe ik zoveel mogelijk slaap, groenten en fruit erin kan verwerken. Je kan maar proberen, toch?

  • Maandag: wok met steak en groentjes.
  • Dinsdag: fishsticks met sla en gebakken patatjes.
  • Woensdag: normaal ging ik zaterdag mijn haar laten test-opsteken, maar de kapster was ziek gevallen. Niets aan te doen, dus verzet naar woensdag, wat betekent dat ik die avond eten ga krijgen van mijn mama. Win-win!
  • Donderdag: scampi diabolique
  • Vrijdag: sing & sushi! Met de (vrouwelijke) collega’s gaan we een avondje Singstarren, begeleid door hopen sushi.
  • Zaterdag: ik heb een koorweekend. Slechte timing, maar helaas niet te vermijden (mijn mama heeft het geprobeerd). Pro: mijn eten wordt voor mij voorzien. Contra: geen wederhelft en geen verdere dingen die ik kan regelen. Aaaah.
  • Zondag: ‘s avonds koorrepetitie bij ons thuis! Geen eten voor iedereen (buiten wat snacks), maar voordien voor ons wel een ovenschotel of zo. Die ik de dag voordien ‘s ochtends heb gemaakt? Mogelijk.
Standard

Leave a Reply

