emoties, General blabla, Trouw

Bedenkingen na De Trouw

  • De hoofdletters waren nodig: beste dag ooit. Echt waar, ik heb genoten van begin tot einde.
  • Mijn kleed werd door alleman bewonderd – beste moment: kindjes die (toen we door Antwerpen liepen om foto’s te maken) vroegen aan hun mama en papa of ik een prinses was. Ik noem dat: mission accomplished
  • Het feestje was zalig. Rondkijken op de dansvloer, zien dat er superveel volk staat én dat je iedereen kent die op die dansvloer staat. Fantastisch.
  • We hebben al een preview gehad op Facebook van onze foto’s door de fotograaf (en door amateur-fotografen ook, natuurlijk) en het ziet er geweldig uit.
  • Nee, in iets anders dan superlatieven praten lukt niet. Allez, typen dan, want praten lukt nog niet zo goed. Schijnt dat als je al twee dagen met een pijnlijke keel rondloopt en je dan een hele dag zonder sjaal of jas rondloopt (door de adrenaline) dit wel eens op je stem kan slaan. Tiens.
  • Enige bedenking: mocht ik het overdoen, ik kocht me een goedkoop wit kleedje voor het dansfeest. Niet voor de openingsdans, wel voor nadien. Echt voluit dansen was een moeilijke (hoewel: toch geswingd met een goeie vriend). Langs de andere kant: wanneer ga ik nog eens de kans hebben om in zo’n kleed een hele avond te dansen? ‘t Was keileuk.
  • Twee dagen tussen trouwfeest en huwelijksreis is perfect. Lang genoeg dat je op het gemak kan bekomen en nog vanalles kan opvolgen (kostuums wegbrengen, zaal gaan leeghalen wat betreft cadeaus en overgebleven accessoires), kort genoeg dat het echt nog vlak na je trouw voelt (wat ook zo is, natuurlijk).
  • Overnachten in een hotel na het feest is ideaal. Geen stress over ontbijt, niet nadenken over ‘shit, straks moet ik die kamer nog opruimen’, gewoon uitslapen (in verse lakens!!) en aanschuiven voor ontbijt/brunch/lunch.
  • Onze vrienden en familie zijn de max.
  • De zon kwam erdoor, wat voor een heel leuk gevoel zorgde.
  • Planning is alles. Zelfs panne op de A12 bleek perfect ingecalculeerd.
  • Ceremoniemeesters zijn de max. Hun vrouw ook. Ik heb nu een hele dag gewoon geleefd in plaats van te stressen over wat wanneer hoe. I loved it.
  • Hoe leuk is een dag waarop iedereen gelukkig is? Mannekes toch.

Kijk, toch een blogpostje. En nu drie weken vakantie. Tot in november!

Standard

2 thoughts on “Bedenkingen na De Trouw

  1. Pingback: De Trouw: let’s talk about it | Wonder-wanderland

Leave a Reply

