Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 47

Na een uitgebreide shopsessie bij de beenhouwer (en ze hadden al foldertjes voor de eindejaarsfeesten! Hoera!) en de Colruyt kunnen mijn voorraadkast en ijskast er weer even tegen. Ik ga zelfs mijn grenzen verleggen en groenten maken die ik zelf niet lekker vind!

  • Maandag: cordon bleu en gewokte patatjes
  • Dinsdag: fishsticks en sla
  • Woensdag: wildburgers met spruitjes en patatjes. Ik ben geen spruitjesfan en voorzie voor mezelf een alternatief, maar de wederhelft eet dat blijkbaar gigantisch graag (we leren bij, zelfs na meer dan 7 jaar samen zijn) dus besloot ik om het eens te proberen. Tips voor het klaarmaken van spruitjes?
  • Donderdag: ik krijg eten op het werk (quiz voor de Warmste Week met vooraf hot dogs en hamburgers), de wederhelft zal zelf moeten zoeken naar eetbaar lekkers 😉
  • Vrijdag: beuling met appelmoes en puree
  • Zaterdag: de wederhelft is met een hoop koormannen op weekend (ze noemen het De Wilde Bosfeesten, een jaarlijkse traditie), de koorvrouwen organiseren het WildereWijvenWeekend. Ik ga daar mij eens gaan amuseren 😉
  • Zondag: gaan eten in Ardent met Restaurantweek.

Het gewone leven komt weer op gang en eerlijk: ik had daar wel zin in. We zullen eens beginnen met onze eindejaarsplannen te maken!

Standard

One thought on “Weekmenu: week 47

Leave a Reply

