Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 48

De temperaturen dalen weer wat en stilletjes begin ik te dromen van (zoals hier vaak door de boxen passeert) een white Christmas. Jaja, lastig om overal te geraken, maar keimooi en zo. Anyway, wat eet je dan tijdens zo’n koude periode? Lekker eten, lijkt mij 😉

  • Maandag: loze vinkjes met rode kool en patatjes #herfstforthewin
  • Dinsdag: ik ga op hort met de zussen in Leuven, de wederhelft mag zelf een maaltijd bijeen puzzelen (ik gok op pizza).
  • Woensdag: na een massage (Project Relax loopt ook na de trouw door) ga ik mij rustig bezighouden met gewokte patatjes, sla en fishsticks
  • Donderdag: herfstwok (varkenshaasje met een mix van groentjes, recht van de beenhouwer)
  • Vrijdag: misschien gaan eten, want wij gaan naar een concert in de nieuwe Elisabethzaal. Benieuwd!
  • Zaterdag: ‘s middags schuiven wij voor lunch aan in Hertog Jan, ‘s avonds verwacht ik alleen plaats voor een boterham.
  • Zondag: gaan eten bij de schoonvader

De aanloop naar kerst is hier al volop aan de gang (de wederhelft wordt licht zot want er liggen hier al drie ingepakte cadeautjes voor hem klaar ;)), ik begin het huis weer wat op orde te krijgen en de verkoudheden beginnen zich ook weer te tonen. Ah, herfst en winter. Soms hartjes, soms een dikke middenvinger, maar altijd fun.

Standard

Leave a Reply

