Eten, Uncategorized, Weekmenu's

Weekmenu: week 49

Ik dacht al bijna dat het week 50 was, maar nee: dat is *pas* volgende week. What? Ondertussen zit ik hier met een lekkere thee (herbal relaxation genaamd, lijkt me een goede optie), speelt de wederhelft boven PlayStation en is mijn strijk gedaan. Als ik dit kan volhouden, denk ik dat we goed bezig zijn. (De wederhelft niet, die ging net dood aan zijn gevloek te horen.)

  • Maandag: achterin de diepvries vond ik nog een BBQ-steak terug. Niet echt het juiste seizoen, maar mag op, dus: BBQ-steak! Met een zomerse salade (uiteraard, want anders past dat niet bij die BBQ) en aardappels met kruidenboter. #TBM naar de zomer, zeg maar.
  • Dinsdag: Hellofresh komt toe! Ik denk dat ik voor de Japanse noedels met witvis ga.
  • Woensdag: vleesbrood met kriekjes en puree
  • Donderdag: kruidige couscous met runderworstjes (dankjewel Hellofresh)
  • Vrijdag: etentje met de koorvrienden, waarbij we onder andere een nieuwe liefde te zien krijgen. We zijn benieuwd!
  • Zaterdag: spelletjesavond chez nous, met eten voordien. Ik denk aan spaghetti of vol-au-vent, aangezien dat mijn twee go-to menu’s zijn voor een grotere groep. Tenzij ik chique wil doen, dan probeer ik iets dat ik nog nooit gemaakt heb. Tss.
  • Zondag: om 20h worden we op een concert verwacht, dus we eten voordien. Ofwel de derde Hellofresh-maaltijd (zeebaars met bloemkool-spinaziesalade), ofwel bij de schoonpapa. Indien de tweede optie wordt de vis wel ingevroren voor later gebruik (het zou maar jammer zijn).
Standard

Leave a Reply

