emoties, General blabla, Het dagelijks overleven, Het Huis, Reizen, Trouw

Dit was 2016

  • Meer bezoeken dan wenselijk waren aan de notaris en de bank in januari
  • Een verlovingsfeest in februari dat een burgerlijke trouw werd door vrij spontane ingevingen, gevolgd door een short-skiweekend
  • Een verhuis in maart naar ons eigen huis – driewerf hoera en veel stress! Die verhuis die samenviel met een weekend weg met vrienden – beste idee ooit. In diezelfde maand vond ik trouwens mijn trouwkleed.
  • Drukke momenten op het werk in april, zowel bij mij als bij de wederhelft. Ondertussen liep ik voor de eerste keer 5 kilometer in groepsverband en gingen we op weekend naar de Champagnestreek.
  • We zeilden ons een weg naar de zon (maar niet echt) in mei en mijn schouder blokkeerde spontaan van de werkdruk.
  • Twee trouwfeesten die niet die van mij waren in juni, vergezeld van een concert van Adele in Antwerpen en één van de King’s Singers in Echternach!
  • Twee weken verlof in la douce France en een groot feest voor de 90ste verjaardag van mijn grootmoeder in juli.
  • Nog meer trouw- en andere feesten in augustus, samen met mijn eerste pasbeurt.
  • Afscheid nemen van mijn grootmoeder in september, wat een dubbel gevoel gaf. Een vrijgezellenweekend met een fantastisch groepje en nog fantastischere getuigen een weekend nadien, wat helemaal vreemd was.
  • Een lange/korte (hangt ervan af hoe je ernaar kijkt) aanloop naar De Trouw in oktober
  • Drie weken huwelijksreis die vanaf nu geldt als the trip to beat in oktober en november.
  • Onze eerste kerstboom in het huis in december.

2016 was op een persoonlijk vlak een toppertje van formaat, met de bedenking dat het volgend jaar wat rustiger mag op grote-dingen-die-georganiseerd-moeten-worden-vlak.

Op wereld- en ander vlak: 2016, ge waart niet in goede doen. Herpak u in evolutie naar 2017!

 

Standard

Leave a Reply

