emoties, General blabla, Het dagelijks overleven, Organiseren kan je leren - levenslang in mijn geval

Wat nu, 2017?

Grootse vooruitzichten ontbreken momenteel op het lijstje (een verhuis zit er momenteel absoluut niet in en ook een tweede trouwfeest lijkt niet aan de orde), maar kleine vooruitzichten maken mij even blij. Hier kijk ik dus naar uit voor 2017:

  • Een echte babyboom. Alleen al in de familie van de wederhelft worden 3 mini’s verwacht en ook in onze vriendenkring wordt er geboomd. Ik verwacht dus veel babykaartjes en mogelijkheden om babygeur op te snuiven!
  • Een tuinhuis. Noem me belachelijk, maar als dat tuinhuis er staat, kunnen onze fietsen erin en zal de wederhelft hopelijk ook minder geneigd zijn om de BBQ in de winter gewoon in het huis te zetten. En een niet-natte fiets, ik vind dat ook wel een leuk vooruitzicht.
  • Is al gepland: 4 dagen Londen (want ik heb tickets voor het afscheidsconcert van Adele!) die net-net geboekt werden, een week skiverlof in Frankrijk, een short-skiweekend in Duitsland (kijk hoe sportief we bezig zijn). Wordt momenteel gepland: Westkust van Amerika. Zoals ik het nu bekijk, lijkt de week vakantie-voor-hond erbij in te schieten (maar die hond ook, principes zijn er om niet aan vast te houden), maar misschien kan ik die dan inruilen voor een extra week Amerika? Nee? We zien wel. Ik heb ook zotte plannen voor Venetië met de wederhelft, maar zotte plannen zijn er wel meer.
  • Een weekend met vrienden. Vorig jaar dikke pret, dit jaar hopelijk ook. Het moet nog wel vastgelegd worden (dikke to-do op mijn lijstje), maar al is het maar met twee anderen, dat weekend gaat er gewoon komen.
  • Het Eurovisiesongfestival. Niet lachen, maar vorig jaar heb ik daar met een collega een keitoffe avond van gemaakt. Ze weet het nog niet, maar ik ben keihard van plan om dat te herhalen.
  • Terug BBQen in de tuin. Dat was zo leuk vorig jaar, ik ben vast van plan om de wederhelft dat veel te laten doen. Da’s toch grote liefde tussen hem en zijn Weber, dat moet aangemoedigd worden 😉
  • Filmavondjes. Thuis en in de cinema, beiden worden zwaar geapprecieerd en gesmaakt.
  • Etentjes. Opnieuw: thuis en elders, allebei super. Zowel met twee als met meer: grote fan.
  • Zenmomenten. Extra uurtjes in pyjama, mij amuseren met Youtubefilmpjes, leuke dingen voorbereiden, aan niks denken en een lang bad nemen: allemaal opties. Meer (vakantie)tijd aub!

 

Standard

Leave a Reply

