Eten, Het dagelijks overleven, Weekmenu's

Weekmenu: week 4

Ik hoop van harte dat ik zoveel als mogelijk van mijn rustige week en weekend in week 3 genoten heb, want dat is nu weer wat anders. Ah. En net ook beseft dat er na een duur 2016 ook een duur 2017 aankomt (hoezo, skiën en Westkustvakanties plannen en een tuinkot laten zetten, dat is toch helemaal niet duur?). Broeksriem en zo.

  • Maandag: ovenschotel met bloemkool (al gemaakt — vuistje voor mezelf)
  • Dinsdag: restje ovenschotel voor wederhelft, ik eet ‘s middags warm op het werk
  • Woensdag: tournedos van de slager met sla en patatjes
  • Donderdag: eten met collega’s
  • Vrijdag: kip eten bij de tante
  • Zaterdag: eten bij de schoonpapa
  • Zondag: ‘s middags gaan eten bij mijn ouders en grootvader

Staan gepland deze week: maandag beide repetitie, ik geef dinsdag training (en heb nu al stress) en ga skiles op de mat volgen, woensdag maak ik koekjes en cake want donderdag werk ik twee jaar op mijn job, donderdag de wederhelft voetbal en ik ga eten met de collega’s, vrijdag naar de tante, zaterdag ‘s ochtends opnieuw skiles, nadien op babybezoek in Turnhout en ‘s avonds een concert in de Elisabethzaal (enkel luisteren, niet optreden, hoera) en zondag op bezoek bij mijn ouders.

Heeft er iemand Valium?

Standard

Leave a Reply

