Eten, General blabla, Weekmenu's

Weekmenu: week 6

Hoe komen wij al aan week 6? Zot.

  • Maandag: spaghetti! De saus staat momenteel al te pruttelen zodat ik morgen alleen nog maar de pasta moet klaarmaken – dat koken op zondag vind ik echt wel gemakkelijk. En handig als het uitkomt.
  • Dinsdag: kalfsentrecote met gevulde pasta en champignonsaus
  • Woensdag: fishsticks met sla en gebakken patatjes
  • Donderdag: cordon bleu met boontjes en gratin
  • Vrijdag: mijn papa trakteert op operatickets (Mme Butterfly!), voordien gaan we eten in Brussel
  • Zaterdag: een hele dag op sjok met mijn meter/grootmoeder. Lunchen doen we met een Bongobon, voor de rest zien we nog wel 🙂
  • Zondag: verjaardagsfeestje van neef en nicht van de wederhelft, dus veel te veel en lekker eten. Check!

Voor de rest is het relatief rustig: repetitie op maandag, woensdag de schoonzus die mee komt eten, donderdag voetbal van de wederhelft, vrijdag opera, zaterdag skiles en een dag op de hort in Oostmalle en omstreken met mijn grootmoeder en zondag dat verjaardagsfeestje. Ah, hier ga ik nog van genieten wanneer ik later kinderen heb en hun activiteiten er overal tussen gestoken worden.

Standard

2 thoughts on “Weekmenu: week 6

    • In vergelijking met vorige week vind ik het nu al een pak rustiger 😀 Ik kijk écht eens uit nar een relaxweek waarin we enkel eens gaan eten met vrienden, maar ik denk dat die er pas in de zomervakantie aan zal komen 😉

Leave a Reply

