Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 7

Ik probeer het eens anders, want ik merk dat ik weer in een kooksleur zit (en Hellofresh ziet er momenteel niet wow uit). Telkens ik een interessant recept op het internet tegenkom zet ik die link in een conceptmail. Die conceptmail is ondertussen al goed gevuld, maar ik vergeet tijdens het weekend altijd dat die daar staat. Poging 5000 tot het maken van leukere weekmenu’s!

Ik ga trouwens ook nog eens proberen mijn bakken aan te zwengelen. Daarmee bedoel ik: ik ga mijn oven nog eens voor andere dingen dan ovenschotels gebruiken 😉

  • Maandag: wok
  • Dinsdag: risotto met eend, champignons en kerstomaatjes. Nog nooit eend gemaakt, ik volg dit recept.
  • Woensdag: rosbief met gratin en worteltjes
  • Donderdag: het zal eten in een wegrestaurant worden, want wij vertrekken richting de Vogezen voor een shortski!
  • Vrijdag: Frans-Duitse kost waar ik niet voor moet zorgen
  • Zaterdag: opnieuw niets waar ik voor moet zorgen
  • Zondag: ik stel frietjes voor. We hebben toch al 5 uur in de auto gezeten die dag, echt koken ga ik niet meer doen. Of het moet balletjes van IKEA in de oven steken zijn.
  • Baksel: cheesecake met een speculoosbodem, volgens dit recept (sowieso grote fan van die site trouwens, ik kwijl regelmatig bij de nieuwe posts en mijn favoriete vinaigrette komt van hier)
Standard

Leave a Reply

