Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 9

Nog een week en ik moet 9 dagen niet aan het werk denken. Zalig. Tot dan ploeteren we nog even voort!

  • Maandag: een gebraadrestje van zaterdag met bloemkool en puree
  • Dinsdag: lasagne uit een pakje, want mijn laatste skiles vindt plaats vanavond. Ik denk niet dat ik nog tijd en zin zal hebben om dan te koken.
  • Woensdag: zelfgemaakte pitta, want dat hapt gemakkelijk voor de TV wanneer we De Mol kijken 😉
  • Donderdag: cordon bleu met een slaatje
  • Vrijdag: witte vis met puree
  • Zaterdag: vanaf nu zitten wij in Frankrijk. Tot en met 11/3 begeef ik me niet in een keuken.

Een hele week skiën en De Mol niet kunnen volgen: ik ben benieuwd! Maar ook: een hele week niet werken. Zalig.

Standard

One thought on “Weekmenu: week 9

Leave a Reply

