General blabla, Het dagelijks overleven

Maart: gepland

Wat heeft maart voor ons in petto, buiten hopelijk veel lentezon en een eerste terrasje-met-dekentje?

  • Aswoensdag: traditioneel ga ik mijn askruisje halen in de kathedraal (vroeger in de parochiekerk van Aartselaar, maar sinds mijn verhuis naar Antwerpen in de kathedraal die nu écht wel als mijn parochiekerk aanvoelt :)). Ik doe een poging tot vasten, maar heb mij er al bij neergelegd dat er niet veel zal gebeuren.
  • Massage: in navolging van Plan Relax probeer ik maandelijks een massage in te boeken. Da’s gewoon vier weken uitkijken naar die dag. #heaven
  • Skiën: na de shortski van februari sta ik nu een volle week op de latten. Ik ga niet een hele dag op die latten staan, laten we daar heel duidelijk in zijn, maar toch een uur of 5, 6. Ik ben niet zo’n fanaat die tot het sluiten van de liften blijft gaan *kuch*wederhelft*kuch* Ik kijk wel uit naar het wellnessgedeelte in het hotel en de prachtige landschappen: zalig.
  • Eten met de collega’s: sushi! Lachen! Roddelen!
  • Verjaardagsetentjes voor de papa’s: mijn papa en mijn schoonpapa verjaren op een week van elkaar, maar de etentjes vallen dit jaar in hetzelfde weekend. Ik denk niet dat ik veel ga koken dat weekend…
  • Concert in de Elisabethzaal: wij hebben een abonnement op deFilharmonie en deze maand is er een oratorium-met-opera-allures. Ik ben benieuwd! De zeteltjes zitten in ieder geval heel goed, heb ik al ondervonden 😉
  • Koorweekend: de wederhelft is (terug) op shortski, ik trek richting koorweekend: een weekend waarin ik vooral moet volgen en zelf niet veel moet organiseren.
  • Beauty and the Beast: na lang wachten komt de film eindelijk uit! Mijn ticketje ligt al klaar 😉
  • Cats: samen met een aantal collega’s trekken we naar de musical. Door mijn abonnement op de zoo kon ik tickets met korting boeken, wat altijd een leuk extraatje is 🙂
Standard

One thought on “Maart: gepland

Leave a Reply

