Film, General blabla, Het dagelijks overleven, L/literatuur, tips

As we speak

  • Uitkijken naar: een uitje met mijn kleine zus om Beauty and the Beast te gaan zien. Hallelujah! Ik kijk ook uit naar het veranderen van winter- naar zomerkast (ben ik de enige die al het wintergerief weglegt en in de plaats het zomergerief klaarlegt in de kast?), de officiële start van het BBQ-seizoen en het rondfietsen zonder jas. Helaas nog iets te vroeg. *sadface*
  • Bezig met: het grijsdraaien van de CD van La La Land. Ik heb de film nog niet gezien, maar de muziek kan ik echt wel smaken. Bakken is ook iets waar ik weer wat schwung in probeer te krijgen, tot veel plezier van de wederhelft. Ik merk trouwens dat de Bookchallenge ook goed vlot, wat mijn Goodreadspagina alleen maar bevestigt. Ik doe volgend jaar zeker terug mee, want ik merk dat die grenzen wat breder leggen op leesgebied me veel plezier doen. Nu, ik ben nog niet rond. Wie weet wat er allemaal nog kan tegensteken qua lectuur…
  • Geïnteresseerd in: het organiseren van mijn verjaardagsBBQ. Een jaarlijkse traditie en nee, ik ben het verjaren nog altijd niet beu. Ik begin zelfs al ideeën te verzamelen voor een feestje voor mijn 30ste verjaardag (binnen 2 jaar). Goed zot zeker?
  • Uitgekeken opBeautiful Ruins, één van mijn leesboeken. Ook programma’s die anders graag bekeken worden (niet de meest hoogstaande: Temptation Island, The sky is the limit, dat genre) worden nu één voor één uit de digicorder geweerd. Is dit een teken van volwassenheid?
  • Gefrustreerd door: collega’s van een ander departement die niet even gefocust en gemotiveerd zijn als wij, fietsers die een volledig kruispunt blokkeren in plaats van een doorgang vrij te laten voor fietsers/voetgangers van de andere kant, gebrek aan tijd om een fatsoenlijke grote kuis in te plannen. Mijn gebrek aan motivatie om terug te joggen is ook vrij acuut, maar binnenkort gaat de wederhelft weer lopen voor de 10 miles: ik hoop dat ik mezelf dan weer kan meesleuren richting looppad.
  • Hopend op: een mirakel waardoor ik weer vlot mijn bed uit kan. Het vroege opstaan is momenteel een no-go en dat zomeruur helpt absoluut niet. Au. Ik hoop ook op heel veel inspiratie wat betreft salades deze lente en zomer, het kan maar helpen.
Standard

One thought on “As we speak

Leave a Reply

