Uncategorized

Watskeburt in april

  • Een uitstap naar Gent met een bezoekje aan De Kastart. Een ex-collega is net zoals mij grote fan van spaghetti en zweert bij die van Kastart. Ik ben er nog nooit geweest, maar mijn verwachtingen liggen heel hoog πŸ˜‰
  • Mijn schoonzus organiseert (na een kleine twee jaar in haar huisje te wonen) een housewarming. We zijn present!
  • Een massage als beloning voor het overleven van de skiweek. De massage van maart is ervan tussen gemuisd door een tekort aan tijd, maar deze kwam ervoor in de plaats. Genieten.
  • We testen Nathan uit en zijn stiekem heel benieuwd!
  • Ik ga shoppen met een nicht voor verjaardagscadeautjes voor mij. Twee maanden te vroeg, maar dan heb ik al inspiratie voor dingen die ik aan anderen kan vragen πŸ˜‰
  • Spaghettifestijn op Pasen! De oude babysit van de wederhelft maakt een zalige spaghetti en de vroegste datum waarop we allemaal konden was Pasen. Oeps.
  • Mijn jongste zusje geeft een concert met haar harmonie en ik ga trotse grote zus spelen.
  • Mijn koor neemt deel aan het korenfestival van Kontich – kleine stress, want een deel van de subsidies hangen ervan af.
  • De 10 miles passeren in Antwerpen! Die vallen op dezelfde dag als dat korenfestival, dus bibi loopt niks mee (zelfs geen 5 kilometer nee, ik heb geen tijd en zin om dat op dezelfde dag allemaal te doen). De wederhelft doet als vanouds wΓ©l mee, dus ik heb nadien een hoopje man bij elkaar te vegen πŸ˜‰
  • Mijn ander zusje wordt 24 en wij vieren dat door een escape room te doen met het gezin. Zotjes. Ik voorspel minstens twee grote conflicten op dat uur tijd.
  • Een jaar na onze eigen verhuis (OK, 14 maanden) geven wij onze eigen housewarming. Jawel: vrienden en familie bij ons thuis voor hapjes, drank en veel lachen. Ik ben wel blij dat het gepland werd in een lang weekend, dat betekent maandag wat rust bijtanken πŸ™‚
Standard

One thought on “Watskeburt in april

  1. Dat is een leuk programma voor de komende maand! Geniet ervan en laat weten hoe het was in de Kastart. Het is precies lang geleden dat ik nog eens geweest ben ;-).

Leave a Reply

