Cultuur, Film, General blabla, L/literatuur, Muziek, TV

As we speak

  • Bezig met: mij afvragen waarom ik nu pas, op 27-jarige leeftijd, een allergische reactie op pollen ontwikkel. De berk, mijn vijand. Maar: lang leve pilletjes die na een uurtje of twee de jeuk wegnemen! Ook bezig met het plannen van mijn verjaardag (zowel dit jaar als al in 2019, wanneer bibi 30 wordt), want ik ben niet autistisch ingesteld. En vooral niet aan het uitkijken naar die verjaardag (ik kijk altijd uit naar mijn verjaardag. Misschien dat dat na 2019 verandert, maar tot dan: woohoow, verjaren!).
  • Lezen in: een aantal kleppers (The goldfinch van Donna Tartt is er daar één van), maar ook in boeken die ik al zeker tien keer las. En herlas. Liefde voor boeken, nog steeds.
  • Kijken naar: prentjes op websites voor verjaardagstaarten. En kwijlen, want te veel keuze en alles klinkt zo goed. De afleveringen van Liefde voor muziek staan hier ook al mooi voorgeprogrammeerd. Ik kijk ook met veel plezier naar het boeketje dat plots de weg naar ons huis vond via de wederhelft.
  • Luisteren naar: de soundtrack van La La Land. Nog steeds de film niet gezien, maar de muziek is al wel geweldig. Voor de rest mag de shufflefunctie van iTunes hier lustig zijn gang gaan; als het mij niet aanstaat spoel ik wel door 😉
  • Zoeken naar: weekends waarin wij onze Bongobonnen kunnen gebruiken. Manieren om dertig mensen van (gemakkelijk) eten te voorzien. Restaurants in Napa Valley en LA en San Francisco.
  • Hopend op: warmer weer. We zien toch vrij regelmatig de zon passeren, waarvoor grote dank aan de weergoden, maar een graadje of tien warmer zou ideaal zijn, dankuwel. Vooral wanneer we onze housewarming doen zou het leuk zijn om mensen de tuin in te kunnen sturen 😉
  • Wachtend op: antwoord over die auditie. Vandaag, hopelijk.
Standard

One thought on “As we speak

Leave a Reply

