Eten, Het dagelijks overleven, Weekmenu's

Weekmenu: week 17

Het loopt even allemaal niet zo vlot – of juist wel, waardoor het allemaal een stroomversnelling hoger komt. Laten we hopen dat de rust na deze week terugkeert, want mijn luie zetel mist mij!

  • Maandag: hamburgers met sla en gewokte patatjes
  • Dinsdag: zalm met prei en worteltjes
  • Woensdag: pita (wel zelfgemaakte, ik heb mijn grenzen)
  • Donderdag: pizza met de collega’s! De wederhelft gaat vermoedelijk met vrienden eten.
  • Vrijdag: escape roomen met de familie, gevolgd door gaan eten ergens in de buurt van het Eilandje.
  • Zaterdag: housewarming. Alle restjes van sandwiches, chips, snacks en drank, vermoed ik.
  • Zondag: de wederhelft zit in Sint-Niklaas voor zijn Warcraft-ventjes, ik plof in de zetel. Maandag zie ik hem trouwens ook niet 😉
Standard

Leave a Reply

