Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 18

Week 18 begon met een dag waarop een dutje welgeteld 4 uur duurde en ik mijn zetel niet uitkwam. Of toch wel: ik ging nog naar een koorrepetitie. Other than that: I was lazy. Heerlijk.

  • Maandag: ravioli. Had ik al niet gezegd dat ik lazy was?
  • Dinsdag: een restje rosbief dat ik van mijn schoonvader meekreeg, boontjes en gratin dauphinois
  • Woensdag: spaghetti met balletjes
  • Donderdag: beuling met appelmoes en puree (de wederhelft zit in NL voor een tweedaagse opleiding)
  • Vrijdag: met een beetje geluk zitten we die avond aan de zee bij mijn ouders. Dat ozu fantastisch zijn, dus gok ik op vis
  • Zaterdag: concert in de Elisabethzaal, dus trekken wij richting mijn schoonvader voor lekkers
  • Zondag: restjes uit de ijskast/diepvries/voorraadkast
Standard

Leave a Reply

