Cultuur, emoties, Film, Het dagelijks overleven, L/literatuur, TV

Relax

Zoals aangekondigd ging ik na de housewarming niet veel doen voor de rest van het weekend én was de wederhelft zondag en maandag weg. Resultaat: een weekend voor mij alleen zonder geplande uitstapjes.

Op het programma:

  • TV kijken. Series op de digibox, films op DVD. Kijken en lachen en wenen. Met snacks in de nabije omgeving, uiteraard, en een dekentje voor extra comfort. Extra fun: een goede vriend bracht mij Moana. Jongens, ik heb een nieuw item voor op mijn verlanglijstje.
  • Lezen. In het kader daarrond trouwens op zondag een bezoekje gebracht aan de bibliotheek, voor de eerste keer in 5 jaar. Mijn jongere ik zou gechoqueerd zijn dat ik nu pas de bibliotheek binnenwandel in mijn nieuwe woonplaats. Oeps.
  • Cinema. Op mijn eentje, jawel. Beauty and the Beast blijft geweldig en ik ben zo blij dat ik die terug ben gaan zien. Hartjes.
  • Zoo. Een bezoekje, wat beestjes zien, genieten van het plezier van wandelen.
  • Slapen. Dutjes, half doezelen op de zetel, uitslapen en vroeg in bed kruipen. De batterijen opladen en mijn lichaam tot rust laten komen.

Echt, zwier hier ergens nog een tropisch weertje bij en iemand die mij op vraag drank en eten brengt en ik ben gewoon op vakantie. Zalig. Alleen jammer dat het gepasseerd is. *snif*

Standard

3 thoughts on “Relax

Leave a Reply

