Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 19

Mijn winning streak aan tijdige weekmenu’s is helaas tijdelijk stopgezet: ik vind momenteel de fut niet om in het weekend al na te denken en te beslissen over gerechten voor de komende week. Stom, maar af en toe heb je zo’n dipjes. Ik heb vooral nood aan een vakantie, denk ik. Maar: binnenkort komen er weer verlengde weekends aan. Hallelujah. (de portefeuille schreeuwt het al uit bij voorbaat, want het gaan geen goedkope weekends zijn, maar bon)

  • Maandag: veau Orloff (met dank aan de schoonvader), boontjes en puree
  • Dinsdag: BBQ? Misschien. En anders suggestie van de dag, iets met vis
  • Woensdag: sushi in Leuven ter ere van de 23ste verjaardag van een zusje
  • Donderdag: filosof met worteltjes
  • Vrijdag: generale repetitie, dus Luikse salade om mij er snel van af te maken
  • Zaterdag: misschien weer een Eurosongsessie met collega’s, maar zeker niet bij mij thuis en zeker niet met puntentelling erbij
  • Zondag: concert! En familiefeest!

Deze week staan er 3 koorevents gepland (een repetitie, een generale repetitie en een concert), drie familie-events (verjaardag zusje, familievergadering over het huis in de Ardennen en verjaardag tante van de wederhelft) en een collega-event (Eurovisie). Leuke dingen, maar de maandag daarop moet ik training geven en ik vrees dat ik niet helemaal mijn vrolijke en springlevende zelve ga zijn tegen dan. Oh well. Misschien tijd om koffie te leren drinken?

Standard

3 thoughts on “Weekmenu: week 19

Leave a Reply

