Eten, Het dagelijks overleven, Organiseren kan je leren - levenslang in mijn geval, Weekmenu's

Weekmenu: week 20

Hey, kijk, een weekmenu dat tijdens een weekend gepost wordt! Dat moet aan een ingeplande post te wijten zijn šŸ˜‰

  • Maandag: wok wegens sowieso geen fut die dag: de training die ik dan geef gaat mij niet echt energie geven vrees ik.
  • Dinsdag: ze voorspellen prachtig weer. Ik heb het BBQ-vlees al ingeslagen.
  • Woensdag: pasta met balletjes, bloemkool en witte saus
  • Donderdag: kip, broccoli en asperges in de wok. Kan toch niet mislopen?
  • Vrijdag: eten bij de tante van de wederhelft in ruil voor smartphone-advies
  • Zaterdag: mijn grootouders nodigen ons gezin (mijn ouders en de kinderen) uit voor een etentje in hun nieuwe appartement. Ik ben nog altijd op zoek naar een housewarmingcadeau šŸ˜‰
  • Zondag: een ovenschotel met veel comfort en relaxmogelijkheden
  • Baksel: cheesecake met speculoosbodem. Ik hoop het recept geperfectioneerd te krijgen tegen eind juni zodat ik hem voor mijn verjaardag kan maken šŸ˜‰
Standard

Leave a Reply

