Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 23

Echt. Volle week juni. Waar gingen die eerste 5 maanden naartoe?

  • Maandag: loze vinken, maar dan van kip met limoen. En boontjes. Yum, hoop ik.
  • Dinsdag: wok
  • Woensdag: filosof
  • Donderdag: zalm met asperges
  • Vrijdag: tenzij er berichten komen van mosselen bij één van onze favoriete restaurants gaan we voor een BBQ-steakje. Of twee.
  • Zaterdag: we trekken op kroegentocht door Antwerpen met mijn schoonfamilie (‘t is iets speciaals, die familie), dus ik vermoed dat het Deliveroo of chinees wordt ‘s avonds.
  • Zondag: ik krijg kaas en wijn van mijn koor als jaarafsluiter, de wederhelft zit in Brugge voor weer een koordag. Ieder voor zich dus 😉
Standard

Leave a Reply

